wtorek, 8 marca 2016

Od Alex’a cd: Erin


 Przyznaję zachowanie dziewczyny. Spuściłem wzrok i po chwili dodałem.
- Chcesz iść ze mną na ten bal? – a po namyśle stwierdziłem. – Zachowujesz się tak jakbym był trędowaty? Zrobiłem coś nie tak? – byłem pewien, że ja i Erin się przyjaźnimy, ale ona zaczyna mnie odtrącać. Milczała, nawet nie spojrzała mi w oczy. – Oh… - mruknąłem i odwróciłem się na pięcie, ruszyłem żwawym krokiem w stronę szkoły, nie odwróciłem się, gdy parę razy mnie zawołała. Przecież jeszcze niedawno cieszyła się, że idziemy razem, a teraz? Nie wiem co jej się stało, ale przyznaję nie było to miłe. Przeszkadza jej różnica wieku? Przecież się tylko przyjaźnimy… Przynajmniej z mojego punktu widzenia. Po chwili namysłu odwróciłem się jednak i podszedłem ponownie do dziewczyny.
- Przeszkadza ci różnica wieku? A może po prostu uważasz, że nie powinniśmy się przyjaźnić? – desperacko próbowałem do niej dotrzeć, ale ona dalej milczała.



Erin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy