wtorek, 8 marca 2016

Od Alex’a cd: Schuyler


Dalej krocząc za Schuyler próbowałem zmusić ją do rozmowy.
- Przestań i tak dobrze się uczysz, a eliksiry możesz sobie odpuścić, jesteś na tablicy najlepszych wyników i to w dodatku na pierwszym miejscu. – odparłem wesoło.
- A żeby się utrzymać na tej tablicy to chyba raczej muszę się uczyć, nie uważasz? – syknęła i skierowała się na stolik tuż obok okna, zawsze tu siadała, to było jej ulubione miejsce.
- Przestań ty i tak to wiesz, więc po co czytać to po raz setny? – odparłem siadając naprzeciw niej. Podniosła na mnie wzrok i przeszyła lodowatym spojrzeniem.
- Spadaj Frost, bo cię w ropuchę zmienię. – warknęła, uśmiechnąłem się mimowolnie i mruknąłem.
- Słodko się złościsz. – na co ona zrobiła się czerwona ze złości. Moją twarz rozjaśnił szeroki uśmiech, gdy dodała.


Schuyler? :* ( nie złość się tak, to piękności szkodzi )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy