środa, 16 marca 2016

Od Tobias'a cd: Max

Pokręciłem przecząco głową.
- Nauczyciel powiedział, że sam ją odniesie - odparłem spokojnie, na co dziewczyna się skrzywiła. - Coś się stało? - zapytałem będąc oprzejmym. Chyba takie pytanie się powinno zadać, czyż nie? A z resztą. Już to zrobiłem, więc nie ma odwrotu.
- No bo wiesz... to była moja książka - i tu mnie zbiła z tropu. Książka miała być z biblioteki, a nie od ucznia. To super. I co teraz? Walnąłem się ręką w czoło.
- Poczekaj - mruknąłem niezadowolony, po czym się odwróciłem i ruszyłem w stronę klasy, gdzie właśnie miałem lekcję. Jeśli się pośpiesze, powinienem zdążyć.
- Czekaj, idę z tobą - usłyszałem za sobą głos dziewczyny i jej stukanie butów o podłogę. Zerknąłem na nią kątem oka i się na chwile zatrzymałem, aby do mnie dołączyła. W ciszy bez żadnych zbędnych słów szliśmy w kierunku wyznaczonym przeze mnie. Gdy byliśmy już pod salą, okazało się, że była zamknięta.
- Wybacz za tą książkę - odparłem przygryzając dolną wargę.

<Max?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy