wtorek, 8 marca 2016

Od Alex’a cd: Erin


Musiałem przemyśleć jej słowa, czyli to jednak wina mojego wyglądu. Nie mam pojęcia co z nim nie tak, przecież ubieram szkolne mundurki. Staram się zachowywać nienagannie, no dobra tu przesadziłem, czasem trochę mi odwala, ale jednak dla niej staram się być miły… Jest jak młodsza siostra z tym wyjątkiem, że chce iść z nią na bal.
- Jasne, jeśli cię nie odrzucam. – mruknąłem, nie byłem na nią zły, było mi przykro, że porównuje mnie do chłopaków z którymi miała zatarg.  – Wiesz, że bym cię nie skrzywdził… Dlaczego się mnie boisz? – Ciekawiło mnie to w jaki sposób, będzie chciała się wywinąć od odpowiedzi, ale ona jak na razie milczała. Przystanąłem i ona o dziwo też. Kucnąłem trochę zniżając się do poziomu jej oczu i tym samym zmuszając ją do spojrzenia mi w oczy.


Erin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy