sobota, 23 kwietnia 2016

Od Gabriel'a cd: Prim

Wpatrywałem się w nią przez chwilę, a potem spojrzałem na swoje dłonie. Siedzieliśmy w ciszy, a gdy uniosłem głowę by na nią spojrzeć, spała. Podszedłem i podniosłem ją z fotela, wyglądała tak niewinnie jak spała, starając się jej nie obudzić zaniosłem ją do dormitorium dla dziewczyn i siadając na rogu jej łóżka odłożyłem śpiącą Prim, jednakże zanim zdążyłem się podnieść dłoń dziewczyny przyciągnęła mnie do siebie i byłem zmuszony położyć się z nią, nie byłem jeszcze na to gotowy, ale przytuliłem się do niej i przykryłem ją do połowy. Wtuliłem twarz w jej włosy i zasnąłem.

~***~

Obudził mnie przeszywający krzyk. Otworzyłem gwałtownie oczy i zobaczyłem zdenerwowaną Primrose, którą też to obudziło. Usiadłem i ujrzałem Sloane zapłakaną i wykrzykującą coś niewyraźnie w moją stronę. Zmarszczyłem brwi i warknąłem.
- Nigdy z tobą nie byłem i nie będę, nie wiem co sobie ubzdurałaś, ale odpuść. - cofnęła się gwałtownie tak jakbym ją spoliczkował. Prim położyła mi rękę na barku i lekko ścisnęła. Sloane wybiegła z pokoju i zostawiła mnie sam na sam z niebieskowłosą. Odwróciłem się do niej, a ona była dość zdziwiona moim zachowaniem. - Bo... Ty zasnęłaś... I zaniosłem cię tu, ale zanim wstałem... Przytuliłaś się do mnie i nie mogłem... Nie miałem serca cię obudzić wychodząc... I ona się obudziła... I... Ja... - mówiłem tak szybko, także nie wiem czy cokolwiek z tego zrozumiała, ale mam nadzieję, że nie ma mi za złe, że z nią spałem...


Prim? ( coś mi się tam udało :> ♥)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy