piątek, 11 września 2015

Od Erin cd: Alexa

Gdy wszyscy już dobyli swoje miotły, usłyszeliśmy polecenie nauczyciela:
- Teraz kto pierwszy, okrążając całe budynek Hogwartu. Ustawić się! - na ten rozkaz wszyscy się ustawili w jednej linii. - Start! - krzyknęła, gdy stanęła przed nami. Wyruszyłam szybko, jednak jako ostatnia. Nie wiedziałam jak popędzić miotłę, by leciała. W końcu jednak mi się udało i zaczęłam pędzić. Po okrążeniu połowy, byłam prawie pierwsza, gdyby nie fakt, że pierwszy raz leciałam na miotle i walnęłam w kogoś. To było niedaleko mety. Zdążyłam się utrzymać na miotle, jednak nie ta osoba. Zaczęła spadać i przed samą metą złapałam ją na ręce, oczywiście okazała się być dla mnie zbyt ciężka, tym bardziej gdy się doda siłę uderzenia i spadłam na linii setowej na ziemię.

<Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy