środa, 12 sierpnia 2015

Od Gabriela cd: Vivien


Wystraszyłem się gdy tylko zobaczyłem pismo od rodziców. Drżącymi dłońmi otworzłem list.
" Drogi Gabrielu,
Jesteśmy niepocieszeni twoim zostaniem w Hogwarcie podczas, gdy mogłeś wrócić do domu. Schuyler poinformowała nas, że..." W tym momencie przestałem czytać list.
- Schuyler coś im powiedziała... - odparłem, a Vivienne zakryła usta dłonią. Wróciłem do czytania mając wielką nadzieję, że moja bliźniaczka okazała się solidarna wobec mnie.
" Schuyler poinformowała nas, że zostajesz w Hogwarcie żeby nadrobić zaległości w treningach i nauce." Odetchnąłem z wdzięczności.
- Co? Co tam pisze? - spytała zaniepokojona dziewczyna, uśmiechnąłem się do niej i odparłem.
- Schuyler dla nas skłamała, a dokładnie wiedziała gdzie będę. - Vivien rozpromieniła się i powiedziała.
- Czytaj dalej. - tak też zrobiłem.
" Rozumiemy oczywiście, że było to dla ciebie bardzo ważne i liczymy, że w tym roku będziesz miał wybitne ceny.
Z poważaniem,
Rodzice."


Viv?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy