piątek, 14 sierpnia 2015

Od Viv c.d: Gabriela

-Niestety ale nauczyciele są wszędzie-stwierdziłam. Chyba że... Nagle pewien pomysł wpadł mi do głowy. Chwyciłam chłopaka za rękę i wstałam-Chodź
-Gdzie idziemy?
-Zobaczysz-odpowiedziałam z uśmiechem. Pobiegliśmy na siódme piętro. Znajdowaliśmy się naprzeciwko gobelinu z Barnabaszem Bzikiem i trollami. Przeszłam 3 razy wzdłuż ściany myśląc tylko o tym by móc spotykać się gdzieś z Gabrielem. Po chwili ukazały się drzwi. Weszliśmy do środka. Pomieszczenie łudząco przypominało pokój wspólny Hufflepuffu
-Wygląda jak nasz pokój wspólny-powiedziałam.
-Uch..Macie no..Przytulnie...
-Może trochę różni się od pokoju wspólnego Slytherinu ale dla mnie jest bardzo fajnie...Zaznaczę przy tym, że nie wejdzie tu żaden nauczyciel.

<Gabriel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy