sobota, 15 sierpnia 2015

Od Gabriela cd: Vivienne

Posłałem Alex'owi jadowite spojrzenie niczym moja siostra, a potem przypomniało mi się, że właśnie jej szukał.
- A ty mi coś wcześniej opowiadałeś, no niech pomyślę. O ironio, ty mówiłeś mi to samo o... - nie zdążyłem dokkńczyć bo jego silna ręka zatkała mi usta, ale nie zdawał sobie sprawy, że nawet jeśli utrudni mi mówienie, to i tak powiem to co miałem do powiedzienia, Vivienne chichotała. - O Schuyler... - wy bąkałem spomiędzy jego palców, a on zmarszczył brwi i posłał spojrzenie Vivienne, która już się nie śmiała, a spojrzenie Frosta wyrażało strach? A może wstyd?
- Alex zakochał się w Schuyler? - wyszeptała moja dziewczyna, a Alex, gdyby nie była to dziewczyna, napewno zabiłby ją wzrokiem.
- Tsa, ale coś się nie chce do tego przyznać. - powiedziałem głośno, a Frost wbił we mnie pełen złości i ulgi wzrok. Vivienne uścisnęła lekko moją rękę, którą trzymała splecioną ze swoją.

Viv?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy